HI

Fietscampagne “Fill me UP schatje”

In opdracht van mediabureau Kinetic hebben wij een Hi Valentijnscampagne uitgevoerd met de slogan “Fill me up schatje”. De actie werd uitgevoerd door ons campagneteam op universiteiten en hoge scholen. In totaal zijn er 10.000 fietshangers uitgedeeld verdeeld over de 10 grote steden. Op de fietshanger stond een URL met een re-link naar de landingspagina van deze actie. De fietshanger bracht Hi direct in contact met haar doelgroep.

De campagne hiervoor bestond uit een landelijke magnetencampagne om het snelle 4G netwerk van Hi te promoten bij scholieren op middelbare scholen. De slogan van deze actie was “Ik bekijk youtube in slomo”. Onder deze slogan stond een URL stopbi.nl die je doorverwees naar een landingspagina met een unieke aanbieding.

Beide campagnes werden verder ondersteund met een landelijke postercampagne in abri’s bij bushokjes.

 

gallery

 

project info

Bureau: paint it yellow BV

Opdrachtgever: Mediabureau Kinetic