Direct Research

Valentijns ontbijtactie

Voor Valentijnsdag werden wij benaderd door Direct Research om een leuke guerrilla campagne te bedenken. Doel van de campagne was om de banden met voormalige relaties te hernieuwen. Valentijnsdag leek ons een leuk moment om deze doelgroep te benaderen door ze een Valentijn ontbijtje te bezorgen. Het ontbijt bestond uit ovenbroodjes, paté, jam, koffie, thee, muffin, chocolaatjes, snoephartjes, kuipje boter, bordje en bestek. Daarbij gevoegd een roos en een Valentijnskaart. De boodschap was: Tijd om te delen.

Wanneer de kaart werd geopend kreeg je een uitnodiging voor een inspirerend champagne ontbijt met een kennissessie: Direct Research maakt het je makkelijk. In totaal zijn er 80 ontbijtdozen gemaakt en op Valentijnsdag bezorgd. De actie was zeer geslaagd en werd enorm positief ontvangen. Veel relaties zijn hernieuwd en inniger dan ooit tevoren!

 

Gallery

 

project info

Bureau: paint it yellow

Opdrachtgever: Direct Research