Bugaboo

Cameleon3athlon

Voor het nieuwste model  Bugaboo Cameleon 3 werden wij gevraagd om een actieve campagne te bedenken, waarbij het aantonen van het gebruiksgemak van de Cameleon 3 centraal stond. En door wie kun je dit beter laten testen dan door de aanstaande vaders en moeders!

Voor tien aanstaande ouders was een uitgebreid parcours samengesteld wat door het Vondelpark en de P.C. Hooftstraat liep. Halverwege het parcours in het Vondelpark stonden 10 Mini’s klaar waarin de stelletjes hun Bugaboo moesten opbergen om deze vervolgens in de P.C. Hooftstraat weer op-en af te bouwen. Deze actie leverde in deze exclusieve winkelstraat veel bekijks op, op een locatie waar Bugaboo zichzelf ook graag ziet. Van hieruit gingen de deelnemers per auto terug naar het Vondelpark om het restant van het parcours af te leggen. Het winnende paar ontving na afloop bij de finish een spiksplinternieuwe Bugaboo Cameleon 3 t.w.v. 996,- euro uit handen van Aicha Marghadi.

Doel van de campagne was content te genereren voor de Facebook pagina van Bugaboo en het verkrijgen van lokale media aandacht.

 

gallery

 

project info

Bureau: paint it yellow BV

In samenwerking met: Scrambled ads

Opdrachtgever: Bugaboo